tirsdag den 30. oktober 2012

Party season / Look # 1

 
Party season has arrived. Jeg elsker månederne omkring jul - selvfølgelig fordi de er fyldt med hyggelige familiestunder og alverdens lækkerier, men også fordi de byder på et hav af muligheder for at stadse sig ud og skrue en tand op for glamour-faktoren. De kommende uger vil jeg udvælge nogle kjoler, jeg synes, er pæne, og vise Jer, hvordan jeg ville style dem som inspiration til julens mange festligheder. Jeg lægger ud med en River Island sag, som jeg prøvede for en uges tid siden (men desværre ikke kunne passe). Jeg synes, den ville se enormt lækker ud sammen med knaldrøde læber, en oversize læderjakke og et par chunky hæle.
 
Jacket: Vintage (Asos Marketplace), Dress: River Island, Bracelet: Bop Bijoux, Pumps: Topshop, Boots: Jeffrey Campell, Ring: Maria Francesca Pepe, Lipstick: M:A:C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar