tirsdag den 2. oktober 2012

Nye sager fra River Island




 
Det har været en meget slow weekened på blogfronten - ja, faktisk har jeg jo slet ikke lavet noget indlæg siden i fredags. Jeg beklager, men jeg har været enormt hængt op med arbejde og heldigvis også nogle andre, lidt sjovere ting. I lørdags nød jeg en enormt skøn aften/nat i byen med en flok meget søde mennesker, hvilket jeg dog betalte prisen for søndag, hvor jeg måtte tvinge mig selv til at arbejde med et hoved, der var fyldt af sure, bankende mænd. Ups.
 
Nå, men nu til de ovenviste nye køb. Som jeg vist har ytret et par gange på Facebook siden efterhånden, er jeg blevet meget, meget stor fan er River Island. Da jeg først kom hertil, var jeg temmeligt skuffet over, at der ikke var en Topshop, da jeg lige havde sat mig op til at skulle shoppe amok i min alleryndlings highstreet butik. Her var RI et ret så godt plaster på såret; jeg synes, de laver nogle enormt fine styles, og selvom kvaliteten er en lille smule ringere, er RI og jeg blevet meget fine venner. Især i smykke- og accessories afdelingen finder jeg ofte nogle fine og finurlige ting, som fx de ovenviste finger- og øreringe, som jeg synes, er ret søde. Mit kamera har ikke været så god til at fange den rigtige farve på bukserne; de ser lilla ud på billedet men er i egentlig vinrøde.
 
Jeg satser på at få taget et par outfit billeder senere, som vil blive lagt ind enten i dag eller i morgen. Kan I have en rar tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar