onsdag den 3. oktober 2012

Look of the day: Madam Blå



 
Jeg lovede Jer jo egentlig gårsdagens outfit, men jeg nåede ikke at få taget billeder - i stedet får I så mit outfit fra i dag, som jeg egentlig også synes, er lidt sjovere. Jeg havde min yndlings genbrugskjole på - Madam Blå, kalder jeg hende - men på grund af kulden var jeg nødt til at dække den øverste del med en lun strik.
 
Jeg var en tur i biografen i aftes, hvor jeg så 'Den skaldede frisør' eller 'Love is all you need', som den hedder her i Holland (lidt mystisk oversættelse, hvis I spørger mig). Selvom jeg langt fra synes, det er Susanne Biers bedste film, grinede vi enormt meget (så meget, at min sidemand faktisk flyttede en plads væk!), og så var det i øvrigt en ret pudsig oplevelse at se en dansk film i en hollandsk biograf, hvor ingen andre forstod et kvæk. I morgen kommer tre af mine Aalborg veninder og besøger mig, og weekenden skal gå med hygge, tøsesnak, shopping, museumsbesøg, god mad og byture. Iiih, jeg glæder mig!

Dress, belt & shoes: Vintage, Knit: H&M, Rings: River Island

Ingen kommentarer:

Send en kommentar